Nauka, brak czasu i niepoprawny optymizm :)

Posted: 11 października 2010 in Bez kategorii

Hej

Nie było mnie tu dość długo wiem.. Ogólnie jest strasznie dużo nauki w drugiej LO.. Codzienne sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi itp. Nie ma czasu na nic całkowicie 🙂 Przestałem się przejmować już tym wszystkim 🙂 Stałem się niepoprawnym optymistą, bo nie mam powodów do szczęścia a i tak jestem szczęśliwy 😀 Po prostu przestałem zazdrościć ludziom tego, że mają licealne miłości, przyjaźnie, a ja nie. Po prostu musi tak być, Bóg tak wybrał i nie można się tym przejmować, bo nie da się tego zmienić 🙂

Dużo ostatnio czytam, w każdym wolnym czasie. Teraz czytam Harlana Cobena – W głębi lasu. Jest to thriller, opowiadający o czwórce nastolatków, którzy wymknęli się z letniego obozu do lasu. Dwójkę odnaleziono z poderżniętymi gardłami, a dwójka zapadła się całkowicie pod ziemię.. A resztę dowiecie się w książce. Naprawdę polecam dla amatorów książek z dreszczykiem, ponieważ książka trzyma w napięciu i wciąga niesamowicie.

A teraz już kończę i zmykam na kolejną lekcję… Narazie 😉

P.S Oto piosenka goo goo dolls – iris w moim wykonaniu 🙂
Goo goo dolls – Iris (my vocal)

Komentarze
  1. http://ola-dystrofiamiesniowa.blogspot.com/ pisze:

    Kamilku dobrze Cię rozumiem.. Ja teraz też na nic nie mam czasu…
    Hmm nie widziałam, że lubisz czytać takie książki.. no no:)

Skomentuj

