Powrót z Centrum, wolny weekend :)

Posted: 22 października 2010 in Bez kategorii

Witajcie…

Już po strachu jak to mówią. Byłem we wtorek w Centrum i tak naprawdę dalej się nic nie dowiedziałem, ponieważ lekarze nic nie ustalili. Byli w ogóle zszokowani informacją, że w lutym kończę 18 lat. Teraz mam wizytę przed samą 18-nastką, 10 lutego. Mają konsultować się ze Instytutem Kardiologii w Aninie, co ze mną dalej robić i kto podejmie się zrobienia operacji. Podejrzewam, że szpital dla dorosłych nie przyjmie mnie takiego „rozgrzebanego” i Centrum będzie musiało to poprawić i dopiero wtedy będę przechodził dla szpitala dla dorosłych.

Właśnie skończyłem czytać książkę Cobena i tak jak myślałem jest po prostu super. Do samego końca trzyma w napięciu i naprawdę chce się ją czytać. Znowu dostałem kolejne „zlecenie” na utworzenie strony internetowej. Jak to wszystko robią znajomości, ponieważ na jednej ze stron umieściłem kto wykonał stronę i swój adres e-mailowy i pewna pani odezwała się do mnie czy bym nie wykonał czegoś w podobnym stylu. A tak to nic, dużo sprawdzianów, kartkówek i brak życia prywatnego.. Jak to mówią zawsze się znajdzie coś do roboty.. Teraz już kończę, włączę jakiś fajny filmik na komputerku na wieczór i idę po nim spać.. Na razie 🙂

Komentarze
  1. http://ola-dystrofiamiesniowa.blogspot.com/ pisze:

    No proszę, Kamilku, widzę, że się rozwijasz.. Tak trzymaj…
    Mam nadzieję, że jak pojedziesz w lutym to podejmą już ostateczną decyzję, jak tak można trzymać kogoś w niepewności ….

Skomentuj

