Nowy rok, nowe zmiany….

Posted: 2 stycznia 2011 in Bez kategorii

No cóż Nowy rok… A ja tu nie byłem od końca października…. hmmm… co się działo w moim życiu? Nic szczególnego, jednak było trochę zmian w samej końcówce roku…

A więc tak, cały grudzień to była oczywiście wielka gonitwa i przygotowywanie się do Świąt oraz Sylwestra… Zapach choinki, własnoręcznie pieczone ciasta oraz pierniki, kolędy… Aż człowiek się rozmarzył tak odpocząć w gronie rodzinki 🙂

No i właśnie po tym pięknym okresie, jakim są dla mnie święta, a przed sylwestrem, pojawiła się w moim życiu Panna A…. Ania 😉 Hm.. powiem tak, bardzo ją polubiłem i uwielbiam z nią rozmawiać na wszelkie tematy, bo mam z nią świetny kontakt i uważam, że dość dobrze się ze sobą dogadujemy 🙂 Poznaliśmy się przez…. jeden portal randkowy, ale nazwy podawał, żeby nie było reklamy 😀 Nie chcę na razie zapeszać, bo różne są sytuacje w naszym życiu…. 😉

Jutro znowu na krótki tydzień do szkoły (krótki bo idziemy tylko przez 3 dni), a potem znowu weekend ze względu na Święto Trzech Króli..

Kilka dni przed sylwestrem dopadła mnie wena twórcza i napisałem krótki wierszyk, który wpiszę sobie tutaj 😉

„Koszmar”

Ciemność ogarnęła cały świat,
zamykam oczy, czegoś mi brak.
Słychać głosy, szum drzew,
w żyłach coraz szybciej płynie krew.
W oddali słyszę kroki,
zamieniając życie w deszczu mroki.
Strach ogarnia me ciało,
przyspieszam, widzę światło.
Budzę się, spoglądam na swe łóżko,
Cóż mi po tym koszmarze zostało?

No nic moja poezja nie jest zbyt wyszukana, ale niech tam będzie 🙂 Cieszę się z Nowego Roku i mam nadzieję, że przyniesie on wiele ciekawych zdarzeń i przypadków, a może nawet jakieś uczucia wyższe? 🙂 A więc dla wszystkich Happy New Year 😉

Komentarze
  1. Bardzo fajny wiersz. Czekam na kolejne wiersze 😉
    Ciekawe, co to za Ania ;p szczęścia życzę ;*

  2. Karolcia pisze:

    Oby tak dalej, Kamiś! 3mam kciuki! =)
    Dużo dzieci Wam życzę! :DDDDDD

  3. http://ola-dystrofiamiesniowa.blogspot.com/ pisze:

    No w końcu jakaś nota. Myślałam, że już sobie całkowicie odpuściłeś pisanie. Kamiś mam nadzieję, że w końcu wszystko Ci się ułoży, zasługujesz na szczęście.
    Powodzenia 🙂

Skomentuj

