Długi weekend :)

Posted: 7 stycznia 2011 in Bez kategorii

No tak, dopiero rok się zaczął, a tu kolejny długi weekend się szykuje. Dobrze, odpocznę sobie, zrobię prezentacje multimedialne i inne duperele do szkoły, będę miał czas na poczytanie książek 🙂 W ogóle jutro zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną w sprawie pracy dla grafika komputerowego. Ogólnie miałoby to polegać na tym, że miałbym poprawić kolorystykę zdjęć i potem z nich stworzyć katalog produktów, który później umieszczony zostałby na stronie www 🙂 Mam nadzieję, że sobie poradzę…

Coraz częściej myślę o tym co mnie czeka za kilkadziesiąt dni czyli dorosłość… Nie wiem czy sobie z tym wszystkim poradzę… Dowód osobisty, załatwianie renty, prawo jazdy no i oczywiście dbanie o swoje zdrowie czyli umawianie wizyt lekarskich, podjęcie leczenia w sprawie HCV no i operacja… Ech dużo tego jest… 😦 Odpowiedzialność za swoje czyny będę musiał brać na swoje barki…

Cóż więcej… Ostatnio stałem się gratowiczem :), zalogowałem się na świetną stronę z rzeczami, które ludzie oddają za darmo 🙂 Nieraz można znaleźć naprawdę świetne perełki muzykę, filmy czy nawet książki.. Polecam wszystkim! 🙂

Komentarze
  1. http://ola-dystrofiamiesniowa.blogspot.com/ pisze:

    Kamiś dorosłość nie jest aż taka straszna. Fakt spadnie na Ciebie wiele obowiązków, ale na pewno sobie poradzisz, jestem tego pewna.

Skomentuj

